Trust BG-4700p 17.4" Notebook Backpack Zwart Review

carcrosser 31 oktober 2008, laatste update op 31 oktober 2008, 681 views

Trust BG-4700p 17.4" Notebook Backpack Zwart

Pluspunten

• ruimte! Het is een hele grote tas met veel handige opbergvakken.
  • prijs: net zo duur als een normale rugzak

Minpunten

• kwaliteit: ding valt gewoon letterlijk van ellende uit elkaar! Je kunt hem derhalve niet gebruiken voor hetgene waarvoor hij eigenlijk bedoeld is.

Kwaliteit Score: 1
Deze tas gekocht omdat het 1 v/d goedkopere in zijn klasse is.

Ding binnen, ziet er prima uit. Lekker ruim (het is echt een groot ding en je kunt er makkelijk nog een 2e laptop bij schuiven als je zou willen + alle rand apparatuur). maak me alleen wat zorgen omdat hij veel hangt, wat een grote stress op de stof en de stiksels zet. een 17" laptop is toch wat zwaar en je hebt de randapparatuur ook nog (ladertje, USB readertjes enz. enz.)

Maar gaat aanvankelijk nog goed. Na echter 4 maanden zie ik ineens scheuren naast de rits. Sta bij een klant en er breekt spontaan een hengsel af (tas + laptop valt dus! gelukkig niet hard). het stiksel houd het nu echt niet meer en lijkt van nogal wisselende kwaliteit. (ene hengsel lijkt nog prima te zitten terwijl de andere ook bijna los zit.

Al met al een behoorlijke miskoop. nu een veel duurdere dicota besteld en die "hangt" ook niet zo. Is wel VEEL minder ruim. Kortom: Als je een normale rugzak zoekt voor licht goederen die niet al te breekbaar zijn: Prima ding, maar als het zwaar en breekbaar is zoals een laptop? Deze NIET kopen.

Overigens voor de info: lapdoos is een toshiba L350D-105 Dus ook niet een loeizwaar apparaat, moet wel toegeven dat ik in de tas in de opbergvakken soms wel zware lasten had (stukken gereedschap enz.) Echter de tas lijkt zich daar ook voor te lenen. boven de 10 kg is hij nooit geweest iig. dus paar stevige boeken erbij zou dit probleem OOK veroorzaakt kunnen hebben.

Heb jij ook een Trust BG-4700p 17.4" Notebook Backpack Zwart?

Zou ik mee teruggaan als ik jou was. Een laptoptas hoort het langer dan 4 maanden vol te houden...

Aan de andere kant: het is wel van Trust...
Hmm ik heb deze tas voor 15,4" al ruim 2 jaar zonder dat hij uit elkaar valt ect. Misschien heb je 'n slecht exemplaar:+
heb deze tas gekocht bij de inmiddels failliette PC zaak. Maar ik sluit niet uit dat het exemplarisch is. echter zelfs als dat zo is, dan nog zou ik het risico niet lopen, goede tas kost 80 a 90 euro, dus 50 a 60 euro meer. weegt neit op tegen een andere laptop moeten kopen + alles overzetten.

voor die 30 euro ga ik dus ook niet moeilijk doen.