EnGenius ECB-350 High Power Wireless-N Gigabit Access Point Review

Mully84 1 december 2013, 2.602 views

EnGenius ECB-350 High Power Wireless-N Gigabit Access Point

Pluspunten

• Zeer uitgebreide instelling mogelijkheden
  • Groot bereik
  • Goede support
  • Interface (was even puzzelen maar als je het door hebt, echt netjes)

Minpunten

• Waardeloze stabiliteit
  • Slechte doorvoer snelheden(zelfs op korte afstand)
  • Ziet wat goedkoop uit als je em eenmaal in handen hebt.
  • Hij haalde voor mij niet de verwachtingen die beloofd werden

Beheerbaarheid Score: 5
Dit setje om mijn bereik te vergroten en om de buurman(schoonbroer) ook toegang te geven tot mijn netwerk voor internet, tv en film streaming van mijn nas.

Ik heb dit product via UPdate.nl gekocht en de service was prima.
Ook waren zij behulpzaam met eventuele suggesties voor configuratie instellingen. Heb hier toch verschillende malen mee aan de telefoon gehangen en allerlijk instellingen en settings geprobeerd.
Verder was de support van EnGenius ook prima. Al had ik hier wel het idee dat je even met de vuist op tafel moest om serieus genomen te worden.

Met mijn oude Linksys & Sitecom had ik een minder groot bereik, maar veel meer stabiliteit en een grotere doorvoersnelheid dan met deze EnGenius. Dit verwacht je niet voor deze prijs.

Het zal best een goede oplossing zijn maar voor mij viel dit zeer tegen. ondanks de firmware update.

Uiteindelijk heb ik het product terug gestuurd omdat het niet voldeed aan de beloofde verwachtingen. Het product was met het terugzenden kwijt geraakt, maar dit is netjes afgehandeld door Update.

Heb jij ook een EnGenius ECB-350 High Power Wireless-N Gigabit Access Point?