Logitech G400 Gaming Mouse Review
Ik ben zelf een fervente gamer en dan is een goede muis van groot belang. Na het overlijden van mijn Razer Deathadder was ik op zoek naar een opvolger. Zo kwam ik bij de G400 uit.
Pluspunten
Uiterst precies dankzij een 3600 DPI sensor Veel instelbare knoppen Switchen tussen verschillende DPI profielen Robuust ontwerp
Minpunten
Te groot voor mijn handen. Dit is niet een muis die je moet kopen als je kleine handen hebt. Hoewel ik de muis prima kan gebruiken voor het gamen krijg ik na een uur wel last in mijn polsen of vingers. Daarbij heb ik niet altijd het gevoel dat ik de muis 'onder controle' heb. Mijn volgende muis wordt dan ook waarschijnlijk een SteelSeries Kinzu
Eindoordeel
Ik ben zelf een fervente gamer en dan is een goede muis van groot belang. Na het overlijden van mijn Razer Deathadder was ik op zoek naar een opvolger. Zo kwam ik bij de G400 uit.
Beoordeel deze review:
Heb jij ook een Logitech G400 Gaming Mouse?
Deel je ervaringen en help andere tweakers!
:strip_icc():strip_exif()/u/322461/crop55d1c8e0d769f_cropped.jpeg?f=community)