Logitech K310 Review
Sinds vandaag de K310 in huis. Een prachtig ding. De vormgeving met zijn apparte witte toetsen die hoger liggen dan de rest van het toetsenbord maken het toestenbord een appart geval. Het feit dat hij ook nog eens washable is, maakte het voor mij goed genoeg om hem toch maar te kopen. Voor 23 euro online besteld en tot nu toe bevalt ie enorm. De toesten maken nuwelijks geluid, en het wassen van het toestenbord werkt ook goed!
Pluspunten
Mooi design Makkelijk schoon te maken Toesten zijn redelijk stil
Eindoordeel
Sinds vandaag de K310 in huis. Een prachtig ding. De vormgeving met zijn apparte witte toetsen die hoger liggen dan de rest van het toetsenbord maken het toestenbord een appart geval. Het feit dat hij ook nog eens washable is, maakte het voor mij goed genoeg om hem toch maar te kopen. Voor 23 euro online besteld en tot nu toe bevalt ie enorm. De toesten maken nuwelijks geluid, en het wassen van het toestenbord werkt ook goed!
Beoordeel deze review: