Asus P5N32-e SLI Plus Review

Toppe 22 oktober 2008, laatste update op 22 oktober 2008, 213 views

Asus P5N32-e SLI Plus

Pluspunten

• FSB ondersteuning van 1333
  • tot 8gb geheugen ondersteuning

Minpunten

• Plaatsing van CPU koeler gaat niet echt eenvoudig

Layout Score: 4
Na eerst een slecht begin met de P5N32 SLI Deluxe (Vekeerd geleverd, voorgelogen etc) heb ik dat moederbord gewoon terug gebracht en de goede maar via internet besteld.

Na 2 dagen wachten was hij daar dan, mijn goede moederbord. Vol van verwachingen begon ik direct met het inbouwen van het goede type (haha, ja na alles 3 x gecontroleerd te hebben)

Nog ff wat kl*te met de CPU koeler (zijn van die pootjes die aan de andere kant van je moederbord uit een schieten) kon ik hem aanzetten.

Direct met je de verschillen tussen en 1066 moederbord en 1333. Op dit moment haal ik zonder over te clocken als het onderste uit de kan met dit moederbord.

Ook heeft dit moederbord voldoende ondersteuning voor uitbreidingen zoals een extra videokaart, kaartlezer of 6 sata aansluitingen.

In één woord: Super

Heb jij ook een Asus P5N32-e SLI Plus?

Beetje karige review :)
heb je wat meer info? temperaturen? motivatie waarom dit mobo? tests? stabiliteit etc?
Misschien ook wat foto's.