Specificaties 2.0-set met een totaal vermogen van 3 Watt RMS - Bekijk alle specificaties

Logitech Z130 Review

Jeroenvw93Newbie 14 november 2013, laatste update op 14 november 2013, 2.321 views

Logitech Z130

Pluspunten

• Geluid/formaat verhouding uitstekend
  • Zowel 3.5 mm in als uit

Minpunten

• Volume en aan/uit niet afzonderlijk regelbaar

Mid- en hoogweergave Score: 5
Basweergave Score: 3
Film/gameweergave Score: 5
Muziekweergave Score: 5
Ik liep de lokale Dixons binnen en mijn oog viel gelijk op deze trapenziumvormige schatjes van een oerdegelijk formaat en interessante vorm.

Ik vroeg aan een medewerker of ik ze eens mocht proberen, en terwijl de beste man een set ging zoeken in het magazijn keek ik nog eens naar het showmodel en zag ze al thuis naast mijn monitor staan.
Hij nam ze uit de robuust uitziende doos, en sloot ze aan op de netspanning via de circa honderdvijftig centimeter lange stekker. De 3.5 mm stekker ging in mijn telefoon, en ik startte een geluidsapplicatie.

Even was er in de winkel niets anders te horen dan de rijke klanken die verbazend diep en zuiver uit de kleine rakkers galmden, en zowel ik als de medewerker keken beide, als echte liefhebbers, begerend naar het verrassende setje.

Zonder enige twijfel in mijn hart trok ik de portefeuille en een kwartier later hoorde ik in uiterste zuiverheid het inloggeluid van Windows 7 door de woonkamer schallen. Het licht van de plafonniere wierp een intrigerende zeshoekige ster op de metalen meshes. Enige momenten later spraken de personages van mijn favoriete serie mij via Netflix toe alsof mijn monitor niet bestond, maar ze daadwerkelijk tegenover me voor mijn bureau stonden.

Nu, twee maanden later, geniet ik nog steeds van deze subtiele maar o zo verrijkende klankkastjes. 's Avonds als ik alle lichten doof, haal ik ook hun stekker uit de stekkerdoos en als langzaam het groene lampje in de rechterhelft van het duo dooft, weet ik dat de dag is afgelopen.

Heb jij ook een Logitech Z130?

Mocht je wel een woofer willen, en aan/uit afzonderlijk regelen, kom je al snel uit bij de

pricewatch: Logitech Z313
Dank voor de review. Tip: schrijf een review wanneer je niet onder invloed bent.
Het is juist eindelijk is lekker fris geschreven en niet zo standaard, van deze review kon ik echt genieten. Ook als die erg kort.
Nu nog een subwoofer erbij voor de echt diepe bassen en genieten maar ;)
Geef deze man een lintje!
Held, you've made my day. Wat nou standaard review? Ik vind dat er meer van dit soort vocabulaire hoogstandjes zo nu en dan de lezer mag verrassen. _/-\o_
Wat een helden review!