Beats HD Blauw Review
De beats heb ik nu een half jaar en het product bevalt mij goed. Elke dag reis ik 7 uur in de trein waarvan ik minimaal wel 6 uur de beats gebruik. Zo vindt de omsluiting om je oor erg lekker zitten, werkt het goed samen(ik heb alleen een iPhone) zoals liedje skippen, volume, siri en bellen. Ook vindt ik geluid erg goed en mooi klinken, ik had hier voor de standaard apple oortjes dus dan is het altijd een verbetering. Een andere reden waarvoor ik voor deze beats heb gekozen is dat het makkelijk op te bergen is in mijn tas.
Pluspunten
Geen irritatie bij veelvuldig dragen Goede samenwerking met mobiel(iPhone) Stevig materiaal
Minpunten
prijs
Eindoordeel
De beats heb ik nu een half jaar en het product bevalt mij goed. Elke dag reis ik 7 uur in de trein waarvan ik minimaal wel 6 uur de beats gebruik. Zo vindt de omsluiting om je oor erg lekker zitten, werkt het goed samen(ik heb alleen een iPhone) zoals liedje skippen, volume, siri en bellen. Ook vindt ik geluid erg goed en mooi klinken, ik had hier voor de standaard apple oortjes dus dan is het altijd een verbetering. Een andere reden waarvoor ik voor deze beats heb gekozen is dat het makkelijk op te bergen is in mijn tas.
Beoordeel deze review:
Reacties (3)
met alle respect, vijf regels typen over een luxe product van tegen de 200 euro (oeps) is nog geen review.
Wat doet dit bijvoorbeeld nu meer en/of beter dan een 55 euro koptelefoon?
Wat doet dit bijvoorbeeld nu meer en/of beter dan een 55 euro koptelefoon?
[Reactie gewijzigd door thund3rball op 25 juli 2024 05:10]
Ten eerste bedankt voor je commentaar want ik ben nieuw wat betreft reviews.
Naar mijn mening
1. zitten de beats beter dan een koptelefoon van 55 euro
2. is de kwaliteit van het geluid beter
3. zijn de beats steviger dan een 55 euro koptelefoon, ze zijn namelijk van aluminium
Als je nog verdere vragen, opmerkingen of aanbevelingen hebt hoor ik ze graag!
Naar mijn mening
1. zitten de beats beter dan een koptelefoon van 55 euro
2. is de kwaliteit van het geluid beter
3. zijn de beats steviger dan een 55 euro koptelefoon, ze zijn namelijk van aluminium
Als je nog verdere vragen, opmerkingen of aanbevelingen hebt hoor ik ze graag!
De koptelefoon heeft een zeer fijn draagcomfort en de bass is optimaal. Daarbij ziet hij er ook nog eens supergaaf uit, zeg ik als toevoeging op de reactie hierboven. Ik had hem voor 150 euro, de "oude" solo Hd's (de mijne dus) heb je nu al vanaf 120 euro. De prijskwaliteitsverhouding is nu perfect als je het mij vraagt voor deze koptelefoon
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn