GeIL GX25125300SX Review

GeIL GX25125300SX

Pluspunten

• Stabiliteit
  • Levenslange fabrieksgarantie

Minpunten

• De oranje kleur

Stabiliteit Score: 5
Dit geheugenreepje (1 stuk) draait inmiddels zon 2 jaar in de pc van mijn moeder, waarmee ik verder nooit problemen heb gehad, zal ik het kort de onderlinge onderwerpen iets toelichten.
Het gaat om een reepje van 512MB DDR2-667 draaiend op 4-4-4-12 en een spanning van 1,8V

De technische specificaties zijn:

PC2-5300 667MHz CAS 3-4-4-8

- Avialable in 512MB (KU#GX25125300SX)
& 1GB(SKU#GX21GB5300SX)
-Retail Package
-1.8V - 2.4V
-Lifetime Warranty

Featureset

Niet zoveel bijzonders te melden, er zit een oranjekleurige heatspreader op, verder geen bijzonderheden.

Stabiliteit

In de 2 jaar dat het reepje in gebruik is, totaal nooit geen problemen gehad, dus de stabiliteit is naar mijn ervaring uitstekend

Overklokbaarheid

Nooit mee bezig geweest

Prijs was zeer laag 18 euro 2 jaar geleden.

Voor de algemene pc gebruiker is dit een goede keuze qua geheugen, ze zijn nog steeds te koop voor zon 12 euro per reep, of in grotere uitvoeringen.

Mijn motivatie voor dit merk was de prijs en reputatie van GeiL

Al met al een korte review, maar ja er valt nou niet zo heel veel te schrijven over een geheugenreepje, ik heb een benchmark van Everest bij de afbeeldingen staan.

Heb jij ook een GeIL GX25125300SX?

Idd matige review, maar ik zou hem niet direct afbreken omdat het iets oudere hardware is, je zou er nog van versteld staan hoeveel mensen hier iets aan hebben.
Ik zou niet weten waarom niet, nu weten de mensen in iedergeval dat het i.c.m. de Asus M2NPV-VM een betrouwbare keuze is.
Ik denk dat hij bedoeld dat het oude hardware is, en dus door bijna niemand nog gebruikt wordt, laat staan nieuw gekocht.

En voor de rest is het ook een matige review.
Aangezien je weinig kan vertellen over een werkende oude RAM reep, vindt ik het niet zo raar dat het geen half boek werk is, maar dat kan ook aan mij liggen.