Specificaties 250GB 2.5" (SATA-600) @ 540/520MB/s - Bekijk alle specificaties

Samsung 840 EVO 250GB Review

Blonde Tux 4 november 2013, laatste update op 28 januari 2015, 116 views

Samsung 840 EVO 250GB

Goede SSD, mijn eerste ervaring met een SDD (SSD ontmaagding anyone ?!?). Het verschil met mijn 5400 rpm schijfje die standaard met een Apple Macbook Pro geleverd wordt is op zijn zachtst gezegd substantieel te noemen :+

Pluspunten

• 1: Snel
  • 2: Sneller
  • 3: SCHNELL!!!

Minpunten

• Ben nu al direct voor het leven verpest.... Kopieren van USB HDD naar de SSD duurt lang

Afgelopen weekend mijn trouwe Macbook Pro eens een update gegeven, in de vorm van deze SSD. Geen uitgebreide tests, maar de performances en de responsiviteit van mijn MBP is in een veelvoud toegenomen. Wat dat betreft kan ik het iedereen aanraden.

Heb jij ook een Samsung 840 EVO 250GB?

Meer advertenties