Logitech S96 Optical Wheel Mouse Review
Dit is de ideale simpele muis, die niet te duur en erg duurzaam is.
Ik heb er twee, een zwarte en een witte, die ik vooral gebruik voor pc's waar ik weinig achter zit zoals mijn thuisservertje.
Met 3 knoppen kun je al de gebruikelijke handelingen doen en scrollen kan met het scrollwieltje (ook de middelste knop). Een gamer zal een preciezere muis willen, maar voor gewoon office gebruik is deze muis goed genoeg.
De ergonomie is neutraal, de muis is geschikt voor links- en rechtshandigen.
Bij de muis zit een usb naar ps2 adapter zodat ook oudere pc's met alleen ps2 de muis kan worden aangesloten.
Pluspunten
Simpele, degelijke, goedkope muis.
Minpunten
Niet draadloos, maar is dat nodig voor een simpele muis?
Eindoordeel
Dit is de ideale simpele muis, die niet te duur en erg duurzaam is.
Ik heb er twee, een zwarte en een witte, die ik vooral gebruik voor pc's waar ik weinig achter zit zoals mijn thuisservertje.
Met 3 knoppen kun je al de gebruikelijke handelingen doen en scrollen kan met het scrollwieltje (ook de middelste knop). Een gamer zal een preciezere muis willen, maar voor gewoon office gebruik is deze muis goed genoeg.
De ergonomie is neutraal, de muis is geschikt voor links- en rechtshandigen.
Bij de muis zit een usb naar ps2 adapter zodat ook oudere pc's met alleen ps2 de muis kan worden aangesloten.
Ik heb er twee, een zwarte en een witte, die ik vooral gebruik voor pc's waar ik weinig achter zit zoals mijn thuisservertje.
Met 3 knoppen kun je al de gebruikelijke handelingen doen en scrollen kan met het scrollwieltje (ook de middelste knop). Een gamer zal een preciezere muis willen, maar voor gewoon office gebruik is deze muis goed genoeg.
De ergonomie is neutraal, de muis is geschikt voor links- en rechtshandigen.
Bij de muis zit een usb naar ps2 adapter zodat ook oudere pc's met alleen ps2 de muis kan worden aangesloten.
Beoordeel deze review:
Heb jij ook een Logitech S96 Optical Wheel Mouse?
Deel je ervaringen en help andere tweakers!
Reacties (1)
Sorry dat ik dit zeg, maar een totaal overbodige 'review'.
Toevallig heb ik al jaren deze muis en hij voldoet nog uitstekend ondanks vrijwel dagelijks 6-8 uur gebruik. Ik geloof dat ik één keer een van de glijvlakjes opnieuw in het bestemde rondje heb moeten plakken, maar dat is alles.
Dus ik zou voor Bouwkwaliteit een beoordeling 'zeer goed' geven.
Toevallig heb ik al jaren deze muis en hij voldoet nog uitstekend ondanks vrijwel dagelijks 6-8 uur gebruik. Ik geloof dat ik één keer een van de glijvlakjes opnieuw in het bestemde rondje heb moeten plakken, maar dat is alles.
Dus ik zou voor Bouwkwaliteit een beoordeling 'zeer goed' geven.
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn
/u/83402/DockendeKoeienLogo_klein_60.png?f=community)