Specificaties 4,7" display, met geheugenslot - Bekijk alle specificaties

Huawei Honor 3 Wit Review

Boris van VugtNewbie 1 november 2013, 1.086 views

Huawei Honor 3 Wit

Pluspunten

• Water en Stof dicht
  • Mooi scherm
  • Goede prijs

Minpunten

• Alleen Engels en Chinese taal op dit moment
  • Download snelheid laag

Ik heb deze telefoon op 16 november besteld via pandawill,. Op 30 november kwam hij binnen. Ik heb hem oor ongeveer 215 euro aangeschaft wat mij een mooie deal lijkt voor een quad core + water en stof dichte telefoon.

Je moet handmatig google play store EN google play services installeren en dan werkt google play gewoon en kun je alle apps erop zetten. Misschien niet meer als hij hier in de winkels ligt.

De download snelheid op de een of andere manier niet goed. Ik krijg deze vaak niet boven de 1.5 Mbit. Ik had even 20 Mbit zoals normaal maar heb geen idee waarom. Nu weer zeer traag waardoor bijvoorbeeld YouTube niet goed werkt.

Heb jij ook een Huawei Honor 3 Wit?

De talen die hij ondersteund zijn op dit moment alleen Chinees en Engels.