Specificaties 2,8" display, 3G-support, met geheugenslot - Bekijk alle specificaties

HTC Touch Pro Zwart Review

Gekke Ur 2 oktober 2008, 1.272 views

HTC Touch Pro Zwart

Pluspunten

• Solide design, voelt stevig en compact aan
  • Toetsenbord werkt als een trein
  • Touch Flo3d houd WinMo overzichtelijk en simpel
  • Scherm

Minpunten

• Vastlopers
  • Windows Mobile!!!!

Prima mobiele telefoon, mijn eerste WinMo mobiel. Touch Flo3D werkt goed, hoewel ik iedereen aanraad om een aantal tweaks uit te voeren waardoor de interface sneller reageerd.
Scherm is ontzettend mooi en helder.
Toetsenbord werk goed.

Als je deze telefoon aanschaft houd dan wel rekening met de volgende zaken:

Vastlopers: de Touch Pro loopt bij mij gemiddeld 1x per 2 weken vast. Dan krijg ik scherm gevuld met witte en zwarte punten. Een soft reset is voldoende in dat geval.
Bereik: het bereik kan beter, in tunnels en gebouwen wil de telefoon nog wel eens wegvallen, iets waar ik met mijn Samsung D900i en SE K610i geen last van had.

Heb jij ook een HTC Touch Pro Zwart?

Reviews door de redactie

kijk aub hier productreview: HTC Touch Pro (P4600) review door deger62 even en kijk dan nog eens kritisch naar jou review.... Dit soort reviews zijn hier niet echt welkom. Als ik naar de winkel ga en met een verkoper ga babbelen, kom ik meer te weten dan dat ik hier kan lezen.
Ik denk dat je deze bedoeld:
productreview: HTC Touch Pro (P4600) EN review door RedSoniq

Die andere is ook superkort. Meer kieskeurig review.

Ik ben wel benieuwd naar die tweaks, om het sneller te laten gaan.
ja, nou super review weer :/
hmmmm, ik mis nogat hier en daar, zachtjes gezegt :9
Ben nu in bezit van de HTC pro :

- hardware goed
- software crap [wm 6]
- software gui van HTC is ok

Ergste is dat het telefoneren met touch toestellen crap is. Eerst soft touch unlocken toestel uit je pocket, dan telefoon kiezen etc etc. Kortom zou de HTC touch pro met android installeren als deze verder uitgebreid is.
Als ik geen navigatie zou gebruiken [tomtom] en niet meerdere apz tegelijkertijd gebruiken zou ik toch voor de iphone gaan. Maar is mijns inziens wat mager qua multitasking

Voor elke tel zou voor mij wel gelden : telefoon hardware toetsenbordje....
Dus de http://www.htc.com/www/product_gallery.aspx?FolderID=5364

Echter om nou na 1,5 mnd weer een nieuw toestel te kopen :-(
Wm6 is helemaal niet krap net zoals windows worden er genoeg applicaties voor gemaakt en is enige besturingssysteem dat daadwerkelijk multitasking ondersteunt en goed kan communiseren met andere microsoft platformen.
Pardon? Ik heb zelf een Touch Pro en daar waar WM misschien theoretisch multitasking ondersteunt, weet ik zeker dat WM niet het enige mobile os is dat die functionaliteit biedt. Immers...... op een iPhone draait toch een OSX versie?

Ps. bedoel je ipv. communiseren waarvan ik niet weet wat het is misschien communiceren? Of eigenlijk synchroniseren? Mijn Neukia kan ook uitstekend synchroniseren met Windows, of eigenlijk om even volledig te zijn, met Windows applicaties. Het is zelfs zo dat ik met de Neukia software veel meer in kan stellen mbt synchronisatie dan met Windows Mobile Device Center!

Een iPhone, naar verluid, synchroniseert ook prima (zeg het maar als ik het verkeerd heb beste iPhone bezitters) met Windows zoals jij het zegt en Outlook zoals ik het zeg:)

ps. de vastlopers waar de reviewer het over heeft, heb ik niet.

[Reactie gewijzigd door bozotheclown op 2 oktober 2008 15:35]

Dat scherm met zwarte en witte puntjes heb ik ook al eens gehad, maar daarvoor hoef je geen soft reset uit te voeren imho. Even de batterij eruit en erin werkt bij mij prima en je heb al je instellingen nog.
Is een soft resset niet hetzelfde en nog eens wat makkelijker? Pennetje erin en klaar.

Wat ik eigenlijk mis; is een wat uit gebruidere touchFL wat meer naar eigen smaak indelen. De tweaks zijn inderdaad wel een aanrader!