Specificaties 4,3" display, 4G-support, met geheugenslot - Bekijk alle specificaties

Samsung Galaxy S4 Zoom Zwart Review

boffinbNewbie 15 oktober 2013, laatste update op 15 oktober 2013, 570 views

Samsung Galaxy S4 Zoom Zwart

Pluspunten

• Ingebouwde stabilisator.
  • Mooi design.
  • Super scherm.
  • Optische zoom 10x.
  • Uitbreidbaar geheugen.

Minpunten

• Voorlopig geen

Heb het toestel nu sinds een paar dagen en het lijkt alsof ik het altijd al gehad heb.
Mijn vroegere smartphone was de galaxy s2. Maar dit toestel heeft dezelfde functies en nog zoveel meer. Met daar boven op nog een geweldig digitaal fototoestel. Heb reeds een zeer goed fototoestel (lumix) maar deze is zeker zo goed , om niet te zeggen zelfs beter. Maar dat zal moeten blijken als de tijd vordert.
Je heb de 25 smart modussen in het fototoestel waar je uit kan kiezen of je kan het toestel zelf laten kiezen en die geeft je dan een paar keuzes. Lekker gewoon automatisch foto's nemen of voor de gevorderde alles lekker handmatig instellen. Maar voor leke zoals ik is dat super. En zeker met de optisch zoom en stabilisator die erin verwerkt is heb je geen last meer van wazige foto's.
De telefoon met zijn waaier aan functies en apps zijn al even zeer de moeite waard. Kan denken dat ik op mijn oud toestel bezig ben maar dan kom je toch weer een hoop andere funties tegen. Die de moeite zijn om allemaal te ontdekken.
Om dit af te sluiten een buitengewoon leuk en tof toestel.

Heb jij ook een Samsung Galaxy S4 Zoom Zwart?

Er zijn natuurlijk wel punten wat je aan kan halen toch?
-accuduur
-beeld kwaliteit
-vergelijkingen met andere toestellen
-snelheid?
-foto's zoals Zanzibar aangeeft
-minpunten ? Ontiegelijk dik bijv voor een telefoon

Je geeft mensen die bijv een S3 gewend zijn een vertekend beeld, zoals jij aangeeft dat het beeld super is, is dat eigenlijk helemaal niet zo voor een telefoon in 2013. (De S3 heeft vele betere specs dan de S4 zoom, de S4 zoom lijkt veel op de SGS2 op de camera na)
-Resolutie is namelijk zeer laag
-Cpu is hetzelfde-tot trager dan de SGS2
-weinig opslag intern (8GB!) en dan ben ik helemaal geen voorstander van geheugenkaartjes doordat deze veelal het toestel trager maken na maten er meer opstaat. Daarbij kan je met de standaard rom's zo goed als geen apps over zetten naar de SD kaart, waardoor, indien je niks verwijdert. Je intern opslag geheugen snel vol kan zijn.

Ik geloof best dat de camera goed is, dit is dan ook eigenlijk een camera met bel/internet functies. Oftewel een camera waar je een sim in kan doen.

Niet om het toestel af te zeiken hoor, ik vind het wel leuk dat Samsung ook deze groep mee probeert te pakken, maar het enige wat mij zou interesseren is de kwaliteit van de foto's (hoewel je voor 400 euro uiteraard een betere camera zult hebben, denk ik?)

Upload eens wat foto's die je gemaakt hebt met deze S4 Zoom.

[Reactie gewijzigd door LopendeVogel op 16 oktober 2013 14:16]