Specificaties 17,3" (1600x900), 500GB (hdd) - Bekijk alle specificaties

Acer Aspire 7339-P464G50Mi Review

ruchmaster 15 oktober 2013, 41 views

Acer Aspire 7339-P464G50Mi

Pluspunten

• vanwege de grote beeldscherm is het goed om films te kijken.
  • als er een extra 4gb memory in word gedaan werkt die veel beter en sneller dan standaard.
  • heel stil en redelijke accuduur.
  • gamen kan nog alleen rekening houden met overheaten.

Minpunten

• grootste negatieve punt is het overheaten na lang gamen, die kan leiden tot uitvallen.

Hierbij mij review over de acer aspire 7339.
ik heb/had zelfs een en het is echt een mooi ding.
ik ben heel tevreden met de 1 2 jaar dat ik hem had.
als je een extra 4Gb memory erin zet dan werk die echt veel sneller dan met de standaard 4Gb. overal is het een prima laptop voor studie films en internet.
Qua gamen gaat het nog wel je kan niet de nieuwste spelletjes spelen maar games B.v league of legends die werken nog op medium setting.
eigenlijk lukt het ook makkelijk op high maar vanwege het overheaten valt die meestal uit op high. met zo een ergonomie stand werk hij ook heel goed

Heb jij ook een Acer Aspire 7339-P464G50Mi?