Nintendo Wii Sports Pack - Reviews

Nintendo Wii Sports Pack Review

Tlozoot 14 oktober 2013, 191 views

Nintendo Wii Sports Pack

Pluspunten

• Ondersteuning voor Zelda spellen
  • Is een leuke familie console met genoeg spellen die leuk zijn voor meerdere leeftijden.
  • Klein en goed weg te werkern in een kast

Minpunten

• Weinig ondersteuning Randapperatuur
  • Weinig multimedia features
  • Niet altijd even precies met Infra Red sensor

Randapparatuur Score: 2
Spelaanbod Score: 5
Multiplayer Score: 4
Multimedia Score: 2
Is natuurlijk een precondition voor een Tweaker genaamd "Tlozoot" voor de kenners ;)
Prijs is aardig, heb hem overgekocht van een kennis en was door overleggen niet veel over te klagen.
Randapperatuur vindt ik wel een minpunt, het heeft naar mijn merning weinig onsdersteuning van multi - media, wat bij een ps3 bijvoorbeeld wel kan.
Spel aanbod is uitstekend met als een van de weinigen die originele The Legend Of Zelda spellen ondersteund.
Multieplayer is ook wel oké, ik hoef niet veel online te spelen en ben prima tevreden met de offline multiplayer.
Net zoals bij rand apperatuur vindt ik de multimedia features niet erg veel belovend.
Bouwkwaliteit en afwerking heb ik niet echt een mening over.. is goed weg te werken in een kast maar of hij stijlvol is is wat anders

Heb jij ook een Nintendo Wii Sports Pack?

Meer advertenties