Iomega eGo Ruby Red 160GB Review

stampenNewbie 27 september 2008, laatste update op 27 september 2008, 511 views

Iomega eGo Ruby Red 160GB

Pluspunten

• Na flink stuiteren nog steeds onverslaanbaar!

Minpunten

• Ondanks zijn kleine omvang, helaas nog steeds te groot. Maar dat geldt voor alle (betaalbare) externe harddisks.

Mobiliteit Score: 3
Er valt niet veel te vertellen over een externe harddisk. Ze zijn altijd te langzaam om over naar huis te schrijven (als ze zijn aangesloten op USB).

Een ding wil ik zeker melden: Mijn Iomega harddisk is vandaag uit mijn handen gevallen en heeft er 8 betonnen traptredes en 2 meter stoeptegel-glijden over gedaan om tot stilstand te komen.

Gedurende deze valperiode heb ik redelijk wat woorden gebruikt welke ik hier niet zal herhalen... Al mijn foto's en video's naar de maan... dacht ik...

Mooi niet dus.. dat ding draait nog als een zonnetje! Al mijn bestanden zijn nog in tact.. We gaan nu natuurlijk nog wel even een backupje maken :-)

Indeed chock-proof!

Heb jij ook een Iomega eGo Ruby Red 160GB?

Er valt degelijk wel wat over een externe harddisk te vertellen.
Zoals de read/write prestaties bijv.