Cooler Master HAF932 Advanced Review

Darkn3zz 3 oktober 2013, 268 views

Cooler Master HAF932 Advanced

Pluspunten

• Genoeg Ruimte voor componenten
  • Veel mogelijkheden voor koeling
  • Mooi Design
  • Een prima prijs

Minpunten

• Wil je hem optillen of verplaatsen dan breek je je rug bijna. (overdreven moet ik toegeven maar je verwacht niet zo'n gewicht)
  • Er zit een glasplaat aan de zijkant die veel te klein is om wat mee te doen.

voor mijn nieuwe computer had ik een behuizing nodig, deze moest genoeg ruimte hebben voor mijn twee Asus GTX 580 video kaarten.

mijn keuze viel al snel op deze behuizing omdat deze erg veel ruimte had.
Ik vond hem er stoer uitzien en de prijs viel mee. (ik vond hem mee vallen, velen zullen alsnog zeggen dat die te duur was)

Wat ik niet verwacht had met deze kast is dat hij een behoorlijk gewicht heeft.
Na enkele weken (meer maanden eigelijk) deze behuizing gebruikt te hebben is mijn mening nogsteeds het zelfde, het is een prima kast en uitbreidingen zijn zeer makkelijk om te doen, kabel management is zeer aangenaam te doen in deze behuizing

Deze behuizing is prima voor mensen die graag aan hun computer sleutelen, dit heb ik zelf ook ondervonden. Ik ben zeer te spreken over het werk van Cooler Master.

Heb jij ook een Cooler Master HAF932 Advanced?

Reviews door de redactie

Je schrijft dat na enkele weken gebruik van de behuizing je mening nog steeds hetzelfde is, bedoel je daarmee dat het gewicht niet veranderd is ?
eigelijk wat ik daar mee bedoelde is dat ik nogsteeds zeer te spreken ben over die behuizing.
Het staat er inderdaad wat raar ja, had het er een beetje anders moeten neer zetten.