Specificaties Actie, Bouw-game voor de Xbox 360 - Bekijk alle specificaties

Minecraft, Xbox 360 Review

rik42 2 oktober 2013, 243 views

Minecraft, Xbox 360

Pluspunten

• mooi net als op de pc
  • de controles zijn fijn en werken goed
  • online functie werkt goed
  • goedkoop

Minpunten

• soms wat vertraging als je teveel tnt afsteekt
  • geen servers
  • geen nieuwste updates bv: paarden

Stabiliteit Score: 5
Replaywaarde Score: 5
Besturing Score: 5
Geluid Score: 5
Beeld Score: 4
Gameplay Score: 4
ik vind dit een goede game voor de xbox alleen jammer vind ik dat de nieuwste updates niet binnen komen zoals paarden en en mods maar dit kan is ook best wel begrijpen wand de xbox is niet meer zo krachtig als een pc wat ik wel jammer vind voor de verende rest is het een mooie game en de online mogelijk heden zijn ook mooi en ik heb ook met vrienden goede kunnen spelen het is jammer dat je niet kunt wisselen van game mode in de game (dit kan wel in het menu maar dit duurt net te lang om te doen)

Heb jij ook een Minecraft, Xbox 360?

What the fuck did I just read? Doe wat aan je grammatica. Komma's en punten zouden ook wel handig zijn.
hi rik, je review is wat kort, mis echt een heleboel info om het zo maar te zeggen ...
hoe speelt het met de controller bijvoorbeeld (speelt fijn -> in wat voor opzicht? ;) ), wat zijn de verschillen met het craft systeem? Hoe zit het met add-ons?

Wees ook kritisch op je taal, er staan een aantal grove spelfouten in (ter voorbeeld : wand -> ik denk dat je bedoeld : want) . Daarnaast zou je misschien nog een aantal screenshots kunnen plaatsen, geeft ook weer een beter beeld.

De xbox versie heeft op een aantal dingen flink moeten inleveren, draw distance bijvoorbeeld, zie ik nergens vermeld? Het craft systeem op de xbox is veel simpeler dan bij de PC.
De xbox versie loopt achter op de pc versie van minecraft , waarom? Minecraft is oorspronkelijk in Java geschreven, de xbox versie moet vanuit java geport worden naar C++, daardoor lopen de updates achter op de PC versie.
Ookal zijn Riks reviews taaltechnisch niet zo goed vind ik het toch leuk ze te lezen :)
Vind het maar lastig begrijpen wat Rik bedoeld met termen als "verende rest" , een d'tje of t'je verkeerd is tot daar aan toe, maar feitelijk is deze review neergezet als één lange zin ...

Als je iets schrijft voor anderen om te lezen mag je wel verwachten dat er een klein beetje tijd en aandacht in zit. Dat idee krijg ik niet echt bij deze review, het oogt slordig op zijn zachtst gezegd.