Specificaties 32" Full HD 3D LCD TV met 1 tuner - Bekijk alle specificaties

Philips 32PFL4508H Review

boukej 25 september 2013, 1.596 views

Philips 32PFL4508H

Pluspunten

• Het beeld en het bedieningsgemak is een pluspunt. Ook is het leuk dat er extra opties opzitten (maar wij gebruiken ze niet omdat wij gebruik maken van Horizon).

Minpunten

• Het geluid is niet zo best... Sluit deze TV aan op een goede audio set.
  • Met slecht geluid bedoel ik dat het geluid blikkerig klinkt en dat er geen diepte/warmte in zit (dus weinig tot geen bas).

Wij hebben deze TV gevonden via tweakers.net en uiteindelijk gekocht bij Platte TV Discounter (reden: prijs en locatie fysieke winkel). De TV was binnen 24 uur bij ons binnen.

Ik heb de TV aangesloten op een Horizon Box door middel van een HDMI kabel. Ik heb de complete initialisatie/setup van de TV daarom niet afgerond. Ik vond 't genoeg om eerst TV te kijken via HDMI/Horizon.

Het beeld ziet er prima uit. Wat ons tegen valt is het geluid. Onze vorige TV (een model met elektronenkanon) had in vergelijking met dit model een subliem geluid... Het is van belang om de TV of mediabox aan te sluiten op een goede audio set.

Heb jij ook een Philips 32PFL4508H?

Daarom had je beter de installatie volledig moeten afronden dan had je ook wat geluidsinstellingen gezien, misschien was het dan nog niet optimaal maar had je wel wat kunnen instellen, nu heb je alles overgeslagen...matig dus

gr. John
De geluidsinstellingen kun je ook achteraf bijstellen maar dan is het nog steeds matig (helaas).
Zojuist deze ook besteld, ben benieuwd! Specificaties zien er erg goed uit, het geluid zal voor mij meevallen denk ik. Heb nog zo'n oude grote zware tv. Plus mijn huiskamer is niet heel groot. Zal ongetwijfeld helpen!

Bedankt voor je review!
Wij hadden ook een "ouderwetse" TV. Voordeel aan zo'n zwaar ding is dat er meer ruimte is voor de luidsprekers 8-) Philips moet gewoon beter z'n best doen op het geluid.

Wij zijn intussen "gewend" aan het geluid maar het is gewoonweg anders en van mindere kwaliteit dan onze vorige TV. Via de audio set klinkt het geluid prima.

Verder zijn wij dik tevreden over deze TV.