Specificaties 250GB 2.5" (SATA-600) @ 540/520MB/s - Bekijk alle specificaties

Samsung 840 EVO 250GB Review

sprk_nl 21 september 2013, 2.503 views

Samsung 840 EVO 250GB

M'n oude Macbook 5,1 (13-inch, Aluminum, Late 2008) kon na 5 jaar wel iets extra's gebruiken. De originele HDD heb ik vervangen door deze Samsung 840 EVO 250GB waarna hij weer een nieuw leven had.

Gezien de forums waarbij de software van de SSD's de hardware maakt of kraakt heb ik een tijdje gewacht. SSD software versie: EXT0AB0Q.
OSX geeft default aan bij TRIM-ondersteuning: Nee.
De tijd zal het leren of ik dit op de SSD moet activeren, of dat het OS dit voor me afhandelt.

Ik had bij de initiŽle OSX installatie een applicatie geÔnstalleerd: http://www.groths.org/software/trimenabler Deze verzorgt de TRIM activatie, maar na een goede week van gebruik zie ik toch bij systeem info OSX geeft aan bij TRIM-ondersteuning: Nee. Dus activeer ik het programma nogmaals.

Heb jij ook een Samsung 840 EVO 250GB?

Meer advertenties