Specificaties 15,6" (1920x1080), 500GB (hdd) - Bekijk alle specificaties

Asus N56VJ-S4149H Review

jaspervdm 14 september 2013, 944 views

Asus N56VJ-S4149H

Pluspunten

• Het beeldscherm
  • Full hd
  • Geen glans laagje
  • Goeie zwartweergave
  • De presetatie's
  • Prachtig geluid
  • Meegeleverde woofer

Minpunten

• Korte kabel adapter
  • netwerk kabel gaat wat moeilijk in uit zijn poort door een meeverend klepje voor zijn looks.
  • Klep van beeldscherm is erg gevoeilig voor vinger afdrukken.

Sinds vorige week vrijdag trote eigenaar van de Asus N56 nadat mij trouwe MSI CR620 afstand deed van zijn beeldscherm.

Mijn laptop moest de volgende taken verichten:
- Downloaden
- Media afspelen
- Tekst verwerken
- 3D cad tekenen

Mijn MSI'tje voldeed hier al aan. Maar uiteraard waren er minpunten welke mijn nieuwe laptop niet moest hebben namelijk het beeldscherm!
Oftewel de lage resolutie.

Met deze onderbouwing had ik twee laptops op het oog de n56 met de i5 en met i7 cpu.
Na dagen twijfelen toch maar voor de i5 gegaan aangezien deze 100 euro goedkoper was. En ik al drie jaar probleem loos werk met een oude i3.

Was nog een geheugen slot vrij dus gelijk maar een kaartje bij ingeprikt!

Heb jij ook een Asus N56VJ-S4149H?