Logitech Wireless Rechargeable Touchpad T650 Review
Goed, ik heb in mijn 40 jaar heel veel aanwijsapparaten gehad, variënd van een stugge atari 2600 lolknuppel, een tankmouse, The Arcade joystick, vele muizen en trackballs (Kensington als laatste)
Maar dit slaat alles. Gewoon een vierkant doosje ter grootte van een cd doosje. Wat een magie, het is zelfs draadloos!
Duw de malle kleine stick in je usb poort en gaan met die banaan*
Voor iemand die geen gamer is, wat een heerlijke "uitvinding", ik veeg ik raak aan, ik doe veel met de vingers en geen kramp in de vingers no more
*de basis functies zijn er, pointer bedienen en links en recht klikken op de pad zelf (op de resp. linker en rechter onderkant van de touchpad- de voetjes zijn hardwarematige knoppen!)
De rest van de mogelijkheden,...
Pluspunten
Relatief klein, geen enorm oppervlakte nodig. Geen krampachtige houding zoals een muis. Hardware knoppen.
Minpunten
Software, die is waardeloos, ik wil mijn eigen touch moves kunnen koppelen. Mouse pointer wil wel eens verspringen (bug)
Eindoordeel
Maar dit slaat alles. Gewoon een vierkant doosje ter grootte van een cd doosje. Wat een magie, het is zelfs draadloos!
Duw de malle kleine stick in je usb poort en gaan met die banaan*
Voor iemand die geen gamer is, wat een heerlijke "uitvinding", ik veeg ik raak aan, ik doe veel met de vingers en geen kramp in de vingers no more
*de basis functies zijn er, pointer bedienen en links en recht klikken op de pad zelf (op de resp. linker en rechter onderkant van de touchpad- de voetjes zijn hardwarematige knoppen!)
De rest van de mogelijkheden, linker en rechtermuisknop tappen op de pad, swipes met twee en drie vingers, in- en uitzoomen en de specifieke Windows 8 functies (tussen APPS switchen en de charm bar openen etc) alleen als je de software installeert.
Heb jij ook een Logitech Wireless Rechargeable Touchpad T650?
Deel je ervaringen en help andere tweakers!
Reacties (2)
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

:strip_icc():strip_exif()/u/373264/misha.jpeg?f=community)