Specificaties 3" display, met geheugenslot - Bekijk alle specificaties

Samsung Galaxy Chat Wit Review

Bennie98 5 september 2013, laatste update op 11 juli 2014, 187 views

Samsung Galaxy Chat Wit

Kortom, de gsm kost niet veel maar mocht gerust 60euro goedkoper voor wat het maar is. Oke, de android is redelijk recent maar dat vind ik niet de meerprijs waard.

Pluspunten

• Goedkoop
  • Groter scherm dan de x10 mini pro die toch wel een pak meer heeft gekost in de tijd.

Minpunten

• Te stil.
  • Ongevoelig scherm.
  • Slechte camera.
  • Scherm te gevoelig voor krassen.
  • Voelt nogal goedkoop aan

Ik kocht dit toestel ter vervanging van mijn sony xperia x10 mini pro waarvan de speaker kapot gegaan is.
Ik wou dit toestel omdat het zoals de sony ook een toetsenbord heeft.
Maar toen ik het toestel daadwerkelijk begon te gebruiken bleek het een slechte aankoop te zijn. Het scherm was direct geschonden (van alleen in mijn broekzak te zitten zonder andere dingen bij. De camera trekt "foto's" die totaal geen scherpte/diepte/kwaliteit geven. Het voelt terug als mijn foto' die ik trok op mijn Sagem My V-55. En laat mij u zeggen dat dat geen kwaliteit was.

Alsook hoor ik nooit iemand bellen of smsen. De beltonen zijn veel te stil.
De touchscreen is niet gevoelig genoeg, je moet altijd een keer drukken om hem in te schakelen en dan moet je nog je beweging maken die je van plan was. Alsook is het scherm onleesbaar als je buiten op een iets of wat heldere dag je gsm wil checken.

Heb jij ook een Samsung Galaxy Chat Wit?

ik heb sinds 1.5 jaar een samsung galaxy chat, goede smartphone, maar sinds de laatste 2 weken laadt hij slecht op. het lijkt alsof er een slecht contact is, als je de lader aansluit, gebeurt er niets, je moet een aantal minuten aan de kabel trekken, duwen,... en dan komt er na een tijdje "opladen" op. heel vervelend.
goede gsm voor zijn prijs, maar hij is ontzettend traag! enkele seconden wachten vooraleer je je berichten kan lezen... etc
kwaliteit is goed! na 1.5 jaar nog steeds geen enkele kras op het scherm, gebruik wel steeds een hoesje. de achterkant is slechter van kwaliteit, al vanaf dag 1 vele krassen. heel gevoelig voor vui!
heeft er iemand hetzelfde probleem met opladen? laat het me aub weten.
mvg