Specificaties Laser printer (Zwart) - Bekijk alle specificaties

Samsung ML-1675 Review

Ralph PetersNewbie 2 september 2013, 147 views

Samsung ML-1675

Pluspunten

• lage aanschafprijs
  • compacte afmetingen
  • werkt met meerdere besturingssystemen waaronder Linux

Minpunten

• kan alleen dubbelzijdig afdrukken als je zelf het papier omkeert.

Inktverbruik Score: 3
Afdruksnelheid Score: 3
Afdrukkwaliteit Score: 4
Drivers en stabiliteit Score: 5
Heb deze printer in Maart 2012 gekocht voor ¤44 bij Mycom. Het viel mij toen al op dat nieuwe toner duurder was dan het hele apparaat (tenzij je een huismerkcartridge van 123inkt koopt). Ik gebruik de printer voornamelijk voor zwart wit printjes waar ik de dure inkt van mij inktjet printer niet voor wil gebruiken. Ik heb de printer onder OSX, Windows en Linux geļnstalleerd en hij werkt overal. Voor zo'n kleine printer geeft ie toch een goede kwaliteit. En hij reageert ook redelijk snel op je printopdracht. Ik ben nu een jaar verder en gebruik nog steeds de originele cartridge. En door zijn compacte afmetingen was ik ook in staat om h'm uit het zicht in mijn bureaukastje te plaatsen. Ik haat bureaus die vol met spullen staan, alleen mij beeldscherm en toetsenbord and that's it.

Heb jij ook een Samsung ML-1675?