Philips Prestigo SRT8215 Review

rambouziNewbie 30 augustus 2013, 1.060 views

Philips Prestigo SRT8215

Pluspunten

• Degelijk gebouwd, ligt goed in de hand.
  • Redelijke prijs

Minpunten

• Lang niet alle apparaten zijn toegevoegd
  • Sommige apparaten werken helemaal niet, ondanks programmeren.

Configuratie Score: 3
Via iBood aangeschaft. Goede prijs. Blijkt wel uit 2010 te zijn al. Ligt goed in de hand. Knoppen makkelijk te bedienen, maar de schermknoppen zijn lastiger op te tast te vinden.

KPN Motorola set-top-box zit er niet in. Wel handmatig te programmeren, maar dan moet je de gekleurde knoppen in het scherm zetten, zonder kleur. Da's dan weer jammer,

EMINENT mediaplayers zitten er NIET in, en zijn wel toe te voegen maar doen het dan niet. Raar. Als je dat wil combineren met je home-cinema systeem vergeet het dan maar.

Functies zijn alleen toe te voegen door de remote op een PC aan te sluiten. Werkt wat traag. Ook zitten er fouten in de software. Vermoedelijk omdat de website van Philips is veranderd en er links zijn verdwenen. Plaatjes van je favoriete zenders zijn niet toe te voegen. Ik krijg een foutmelding dat ik geen internetverbinding heb, maar die heb ik wel, dus de link bestaat niet meer. Ook zou er een filmpje in moeten zitten met uitleg, maar die werkt ook niet.

Ik heb dit door gegeven aan de helpdesk. Dus misschien dat ze er wat aan doen.

De volgorde van de apparaten die je er in zet kan je niet aanpassen. Dus denk goed na over die volgorde.

Je kan veel tweaken, maar soms moet je een omweg maken om iets simpels voor elkaar te krijgen. In mijn geval reageerde mijn versterker niet op de AAN instructie wanneer ik dat via een 'Activiteit' deed. Door de lengte van het versturen van het IR signaal aan te passen was dat opgelost.

Over het algemeen redelijk positief, maar check goed of jou apparaat (set top box, TV, mediaplayer, versterker) er op werkt.

Heb jij ook een Philips Prestigo SRT8215?