Specificaties 23" @ 1920x1080 (IPS, 5ms) - Bekijk alle specificaties

Acer T232HLbmidz Touch Zwart Review

webloem 26 augustus 2013, laatste update op 24 april 2014, 728 views

Acer T232HLbmidz Touch Zwart

Pluspunten

• Vormgeving
  • Transparante kunsstof voet te verwijderen

Minpunten

• Gemiddelde prestaties
  • Na verwijderen voet beneden rechte hoeken en boven afgeronde hoeken

Mooie monitor met een geweldige vormgeving! Prestaties scherm zijn verder gemiddeld, ziet er allemaal prima uit maar natuurlijk niet te vergelijken met je mobiele telefoon scherm.

Wij hebben deze monitor aangeschaft om aan de muur van een demoruimte te hangen. De monitor is voorzien van een VESA mount en zou dus goed op te hangen moeten zijn. Het enige nadeel dat we wilden accepteren was de grote transparante kunsstof rand aan de onderzijde van de monitor. Na uitpakken blijk je deze echter eenvodig met een vijftal schroeven te kunnen verwijderen! Het enige is dat je dan aan de bovenzijde afgeronde hoeken hebt en aan de onderzijde rechte. Dit is wat mij betreft echter maar een klein nadeel voor een verder prachtige touchscreen monitor, die ook nog eens zeer goed te betalen is.

Heb jij ook een Acer T232HLbmidz Touch Zwart?

Heb je wellicht ook foto's van de beelden (geen productfotos) en waar je het opgehangen hebt?
Twee snelle fotos toegevoegd, gemaakt met mn mobiel. Ze lijken zo nogal reflectief, maar in het echt valt dat reuze mee.