Specificaties 16,1MP, Full HD filmen, 10x optische zoom - Bekijk alle specificaties

Panasonic Lumix DMC-SZ9 Zwart Review

Ivolve 24 augustus 2013, 480 views

Panasonic Lumix DMC-SZ9 Zwart

Waarschuwing, dit is zeker geen volledige review maar ik ga hier alleen in op de wifi. Als je (net als ik) van plan bent om deze camera aan te schaffen vanwege de wifi dan heb ik maar 1 solide advies; niet doen!
De SZ3 is namelijk dezelfde camera alleen zonder wifi, deze is 60 euro goedkoper dan de SZ9. Nou vind ik het op zich niet zo'n ramp om 60 euro te betalen voor wifi maar dan moet het natuurlijk wel werken. De cloud backup van LUMIX club is helemaal niet aan de gang te krijgen. De overige wifi functionaliteiten werken wel (meestal) maar hebben ongeveer het bedieningsgemak van het ISS. Er is een mogelijkheid om de panasonic app te downloaden echter deze houdt continu mijn GPS aan waardoor mijn batterij binnen een halve dag leeg is.

App verwijderd en camera retour gestuurd.

Heb jij ook een Panasonic Lumix DMC-SZ9 Zwart?