Gigabyte M7700B Review

elbird 19 augustus 2013, 1.529 views

Gigabyte M7700B

Deze muis werkt goed, is eenvoudig te installeren en heeft goede batterijduur. Handig is ook de aan/uit schakelaar waardoor de muis geen batterijlading verliest in de tas.

De muis ziet er ergonomisch uit (voor rechtshandigen) en de vorm is inderdaad ondersteunend in de goede grip. Nadeel is het formaat, dat iets te klein is om echt lekker in de hand te liggen. Voor mensen die de muis mobiel gebruiken kan het kleine formaat echter ook een voordeel zijn.

Bouwkwaliteit is goed, Enige (kleine) minpunt is de wat knullige sluiting van het batterijvakje, hoewel dit to nu toe geen problemen heeft opgeleverd.

Een aanrader als je een kleine muis zoekt zonder gehassel met draden of usb muisontvangers

Heb jij ook een Gigabyte M7700B?

Wat is ongeveer het bereik van de muis en zou je nog een andere bluetooth muis aanraden?
Ik zoek namelijk een bluetooth muis omdat mijn Microsoft Surface maar 1 USB poort heeft en die wil ik gebruiken voor een externe HDD.