TP-Link TL-WN823N Review
Heb dit product gekocht bij bol.com met korting. En vind het eigenlijk een beetje zonde van de korting en het geld. Maar omdat hij redelijk stabiel is ben ik ook blij met dit product. Er is wel een probleem ik haal de 150Mbps niet die me provider beloofd. Zie mijn filmpje: http://www.youtube.com/wa...er_embedded&v=VUGN83Fy3eU (Filmpje kan het lijken dat me PC slecht loop maar dit komt door het opnamen programma) Terwijl ik via de Kabel soms op de 150.10Mbps zit en upload 11.55Mbps(Heb 10Mbps upload) Dus dat je de 300Mbps zou kunnen halen geloof ik niet echt. Het hoogste wat ik tot nu toe haalde was 41.46Mbps Als hij de zelfde snelheid zou halen als me Ethernet kabel dan had ik het geld wel waard gevonden.
Pluspunten
Stabiel Snel geïnstalleerd
Minpunten
Je kan waarschijnlijk nooit de 300Mbps halen Als je windows installeert dan installeert hij hem niet mee als ingebouwde wifi adapter
Eindoordeel
En vind het eigenlijk een beetje zonde van de korting en het geld.
Maar omdat hij redelijk stabiel is ben ik ook blij met dit product.
Er is wel een probleem ik haal de 150Mbps niet die me provider beloofd.
Zie mijn filmpje: http://www.youtube.com/wa...er_embedded&v=VUGN83Fy3eU
(Filmpje kan het lijken dat me PC slecht loop maar dit komt door het opnamen programma)
Terwijl ik via de Kabel soms op de 150.10Mbps zit en upload 11.55Mbps(Heb 10Mbps upload)
Dus dat je de 300Mbps zou kunnen halen geloof ik niet echt.
Het hoogste wat ik tot nu toe haalde was 41.46Mbps
Als hij de zelfde snelheid zou halen als me Ethernet kabel dan had ik het geld wel waard gevonden.
Reacties (5)
Weet je zeker dat iedereen je mac, ip en dergelijke zo mogen zien?
ik zou het blurren.
en de snelheid kan ook aan je pc/laptop liggen.
groet Bas
Zeer belangerijke punten die missen, en zodat mensen je kunnen helpen.
- Op wat voor hardware werk je?
- Wat zend wifi uit?
- wat is de situatie mbt bereik en muren (of andere obstakels).
Persoonlijk zou ik dit naar het forum zetten ipv een "review" te plaatsen.
Waar de geadverteerde snelheden van Ethernet full duplex (heen en weer) zijn, hebben ze bij WiFi beiden gewoon bij elkaar opgeteld, dus je downloadsnelheid is sowieso gelimiteerd tot de helft van de beloofde snelheid. Dan komt nog de storing die er is, bijvoorbeeld door externe straling (van de buren) en de kwaliteit van de zender, en dan houdt je uiteindelijk iets over.
Verwacht nooit dat WiFi net zo snel als kabel zou worden!
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn
:strip_icc():strip_exif()/u/258216/TweakCV.jpg?f=community)
/u/332944/googol2.png?f=community)