Specificaties 500GB 3.5" HDD met USB 2.0 - Bekijk alle specificaties

WD Elements Desktop 500GB Wit Review

dj-scratch 19 augustus 2008, laatste update op 20 augustus 2008, 813 views

WD Elements Desktop 500GB Wit

Pluspunten

• Klein en compact
  • Wordt niet echt warm
  • Goede prestaties
  • Goede prijs kwaliteit verhouding

Minpunten

• is niet echt mobiel door de stroom adapter

Mobiliteit Score: 3
Ik heb deze externe schijf sinds een week in bezit.

Gekocht bij de mediamarkt voor 66 euro's

Valt me op dat het apparaat nagenoeg niet warm wordt

Er zit ook geen aan of uit knop op.

Zodra je hem in een usb port plugd of je pc gaat aan terwijl die er in geplugd is gaat die direct aan
Als je de pc uit zet gaat de WD ook uit
Erg handig als je download en je pc sluit automatisch af.

Voor de rest vind ik hem lekker rap goede prestaties en zeker een mooie prijs kwaliteitvehouding.

Apparaat zie er ook goed uit modern en compact.

Al met al prima keuze geweest.

Heb jij ook een WD Elements Desktop 500GB Wit?

Heb je ook cijfers om je oordeel te ondersteunen?
En, afgaande op de stroom adpater neem ik aan dat het om een externe HD gaat (ben niet zo thuis in al die codes). Is het misschien een goed idee om dit in de titel weer te geven? Voor zoekfunctie?
Review wat aangepast plaatje erbij en kon geen cijfers vinden in de opties maar ik geef het apparaat een dikke 8 zeer tevreden over