Specificaties 12MP, 15x optische zoom - Bekijk alle specificaties

Samsung WB600 Zwart Review

[object Object] 27 juli 2013, laatste update op 27 juli 2013, 108 views

Samsung WB600 Zwart

Pluspunten

• Stevig gebouwd
  • Goede kwaliteit foto's
  • Batterijduur

Minpunten

• Loopt zo nu en dan vast, waarna je geen foto's kunt maken
  • Menu's traag

Snelheid en automatiek Score: 2
Batterijduur Score: 5
Op zich een goede camera. Stevig gebouwd, 15x zoom, beeldstabilisatie die werkt, etc. Toch een slechte beoordeling ivm. de software van dit ding.

De reden voor de slechte beoordeling is om te beginnen de trage menu's. Even snel een foto opzoeken die je ergens in het midden van je vakantie gemaakt hebt is er niet bij: de camera heeft veel moeite de foto's telkens weer op het scherm te tonen.

Het probleem waar ik deze zomervakantie ineens mee te maken had was dat de camera vast liep. Echt helemaal niets meer mee te doen, laat staan foto's maken. Ik was helemaal ingezoomd, waardoor de zoomlens helemaal naar buiten stak. En dus niet meer terug wilde. Dit gebeurt vaker. De batterij eruit halen werkt op dit soort momenten niet, evenals het verwijderen van de geheugenkaart. De camera aanzetten en wachten is dan de enige oplossing. Hoe lang het duurt verschilt, die van mij was in de middag gestopt met werken en deed het pas 's avonds weer.

Heb jij ook een Samsung WB600 Zwart?