Specificaties 14" (1366x768), 500GB (hdd) - Bekijk alle specificaties

HP Envy 4 Review

Jordy R. 24 juli 2013, 400 views

HP Envy 4

Pluspunten

• Dun
  • Licht
  • Snel
  • Windows 8
  • Design
  • Intel core I5
  • 6gb Ram
  • Beats Audio
  • 2x USB 3.0

Minpunten

• Functies op toetsenbord, werken anders voor full screen moet je FN+F11 doen.
  • Vingerafdrukken zichtbaar op het aluminium.
  • Geen Full HD scherm (1920x1080)
  • Snelkoppeling naar Ebay standaard erop.
  • Geen DVD drive.

Ik heb de Hp envy 4 bestelt bij wehkamp.nl voor 649,- . De prijs leek me aantrekkelijk en prestaties in specificaties kwamen in de buurt van mijn wensen.

De laptop is erg dun uitgerust, Mooi design vooral rood aan onderkant laat zien dat beats audio (de kleur) er is en geeft de laptop een eigentijdse look.

Deze Ultrabook is uiterust met een 6gb ram en i5 3337U snelle en betaalbare cpu voor mijn budget, dit komt omdat hij geen discrete gpu heeft maar toch goede prestaties levert (kan games aan op 1366x768).

Eerste keer opstarten verliep simpel, koos voor Nederlands en alles stond na 5 min klaar voor gebruik. Opstarten doet deze ultrabook snel en met precisie.
De harde schijf is snel met opstarten, je hoeft bijna alleen met je ogen te knipperen en hij is al klaar voor in te loggen.

Ik Moest Wel even wennen aan dat deze ultrabook omdat, als je full screen wil (F11) dan moet je eerst FN indrukken met F11 . Verder is het toetsenbord perfect, typt lekker voelt goed aan. De muis is appart het is bijna net een smartphone met alle opties, maar ben er aan gewent en is fijn om mee te werken.

Beats Audio is echt helemaal top en HP exclusieve waardoor mijn koptelefoons en Audio van laptop zelf Supergeluid is

Heb hem sinds 23-07-2013 om 14:15 en nu vind ik hem al een review waard omdat hij verder gaat dan ik dacht, snellere opstarttijd en Windows 8 is lekker snel.

• Beats By Dre Solo HD
  • Samsung S2 portable 1tb externe USB 3.0
  • Windows 8

Heb jij ook een HP Envy 4?

De functietoetsen kan je instellen door in je bios een aanpassing te doen: Moet je Function-keys anders instellen dan ie nu staat.
Momenteel is het automatisch zo dat je functietoetsen de onderliggende functies doen, ipv F1 t/m F12 gebruiken.

Mooi laptopje verder, veel plezier ermee.