Logitech S120 Review
Ik was misschien verwend met een paar Harman Kardon boxjes (die waren ook niet duur toen, maar één is helaas gesneuveld) maar dit is toch wel een forse tegenvaller.
Muziek en spraak klinken nogal blikkerig. Middenweergave is redelijk, maar de basweergave is echt beneden de maat. Gewoon niet prettig om naar te luisteren.
Maar als het je alleen om de Windows-geluidjes gaat dan kun je 't hier wel mee doen denk ik.
Pluspunten
Mooi vormgegeven. Weinig ruis. Goedkoop.
Minpunten
Slecht geluid. Rode LED brandt nogal fel, als je'm voor je hebt staan naast je display.
Eindoordeel
Ik was misschien verwend met een paar Harman Kardon boxjes (die waren ook niet duur toen, maar één is helaas gesneuveld) maar dit is toch wel een forse tegenvaller.
Muziek en spraak klinken nogal blikkerig. Middenweergave is redelijk, maar de basweergave is echt beneden de maat. Gewoon niet prettig om naar te luisteren.
Maar als het je alleen om de Windows-geluidjes gaat dan kun je 't hier wel mee doen denk ik.
Muziek en spraak klinken nogal blikkerig. Middenweergave is redelijk, maar de basweergave is echt beneden de maat. Gewoon niet prettig om naar te luisteren.
Maar als het je alleen om de Windows-geluidjes gaat dan kun je 't hier wel mee doen denk ik.
Beoordeel deze review: