Specificaties Laser all-in-one (Zwart) met WiFi en Ethernet - Bekijk alle specificaties

Samsung SCX-3405FW Review

MARTIJNSK 14 juli 2013, 727 views

Samsung SCX-3405FW

Pluspunten

• Het opstarten tot het eerst printje is erg snel!
  • Het scannen via (draadloos) netwerk werkt goed
  • bang for your geld!!
  • Ook als je de power knop een aantal seconde ingedrukt houd, gaat de priniter helemaal uit. Ook dus het blauwe ledje! (was een puntje uit een andere review, dat dat niet kon..)

Minpunten

• Ik vind het website van samsung, waar je de drivers moet downloaden erg onoverzichtelijk.!

Scansnelheid Score: 5
Scankwaliteit Score: 5
Afdruksnelheid Score: 5
Afdrukkwaliteit Score: 5
Drivers en stabiliteit Score: 3
Inktverbruik Score: 4
Nadat mijn PSC 1600 van HP weer eens een stel opgedroogde ink unit had, was het tijd voor wat nieuws.

Ik ben opzoek gegaan naar de beste goedkoopste all in one.
daarbij vond ik belangrijk:

- laser geen inkt ook ivbm kosten per afdruk
- netwerk aansluiting
- scanner met loader. (ik vind het prettig om alle papieren administratie ook digitaal te hebben. Dan is een loader erg makelijk!!
- compact

Ik ben na wat speur werk uitgekomen, bij de Samsung SCX-3405FW.

Oke, hij print niet in kleur, echt is dat een bewuste keuze. De prijs voor een laser kleur printer zijn ook erg laag, echter de toners zijn nog relatief erg duur.

Ik heb deze bij informatique voor 151 euro inc bezorgen gekocht.

Om je een idee te geven, het printen van een test pagina:

inscannen van een pagina en (draadloos) verzenden naar een computer:

Heb jij ook een Samsung SCX-3405FW?