iRobot Roomba 650 Review

thaatomNewbie 12 juli 2013, 4.135 views

iRobot Roomba 650

Pluspunten

• Makkelijk
  • stevig gebouwd
  • weinig onderhoud
  • doet wat het beloofd
  • vloer leeg houden
  • goed omgaan met tapijt

Minpunten

• vloer leeghouden
  • heeft vrij veel tijd nodig voor onze woonkamer. (niet echt minpunt omdat ik niet thuis ben)

Energieverbruik Score: 4
Ik heb dit product gekocht omdat zowel ik als mijn partner een hekel hebben aan stofzuigen. We beseffen dat dit het niet helemaal weg neemt maar zonder huisdieren en kinderen kan je het zo een 2 tot 3 weken uitstellen.

Dat is ook gelijk wat er zo heerlijk aan is. je hoeft niet perse te gaan stofzuigen als er bezoek komt.

het product werkt erg simpel en is makkelijk te programmeren. je kan heel makkelijk de opslag unit legen en de filter schoonmaken en dergelijke.

wat een voordeel en een nadeel is dat je wat bewuster dingen van de vloer moet houden. op die manier oogt het wel allemaal netter. alleen kost wel af en toe tijd.
wij hebben bijvoorbeeld onder het bed een paar van die opslag bakken staan. die moet ik er dan toch even onderuit halen.

Heb jij ook een iRobot Roomba 650?

Hoi,

ik vroeg mij af na een aantal maanden hoe je het apparaat ervaren hebt? Heb je hem nog? Maakt ie goed schoon etc?
Hey,

ja heb hem nog steeds en ben er erg blij mee. hij maakt goed schoon. precies zoals je verwacht.
minder snel stof ophoping omdat hij elke dag ze rondje doet.
wij doen nu 1 keer in de 3 weken even alle hoekjes nalopen etc.

wij hebben een redelijke woonkamer in grote en je merkt wel dat deze er iets minder goed mee kan omgaan. maar hij is daardoor gewoon lang bezig.

ik denk voor "complexe" en of grote woonkamers zou de neato xv-25 of 1 van die nieuwe beter zijn. maar dat is maar een theorie omdat ik die zelf niet heb gehad. maar dat begrijp ik wel van de reviews die ik gelezen heb voor dat ik deze kocht.

reviews geven alleen dat de irobot's wat betere service krijgen vanuit de fabriek.
en deze gaat veel beter om met kabels en tapijten. hoewel echt hoog polig tapijt nog weel eens een probleem kan zijn.

gr.
Wat is de oppervlakte van jullie woonkamer?
woonkamer is 33m2 en een toog of doorloop naar de keuken die hij ook mee pakt en die is 20m2.