Alcatel OT-991D Wit Review

mwdehaanNewbie 30 juni 2013, 197 views

Alcatel OT-991D Wit

Pluspunten

• Prijs/kwaliteit verhouding
  • Mooi design
  • Netjes afgewerkt
  • Prima bereik

Minpunten

• Valt regelmatig uit
  • Sloom
  • Zeer slechte voorcamera
  • Accuduur

Ik heb de alcatel OT-991D nu ruim een jaar. In het begin was het een prima telefoon, mooi design en netjes afgewerkt. Nu heeft het natuurlijk wel wat gebruik schade, maar dat is niet meer dan normaal. Na een maandje of twee begon de telefoon gemiddeld twee keer per week uit te vallen, maar dan ook weer uit zichzelf op te starten... Erg vreemd, een paar keer over gebeld maar toen kreeg ik steeds het antwoord was dat elke telefoon dat wel doet en dat dat normaal is. Ik vind de telefoon ook wel vrij sloom (800h processor), de volgende keer zou ik voor een minimaal 1.5gh processor gaan. Het bereik met deze telefoon in gemiddeld, prima om mee te bellen en te kunnen sms'en en de 3G verbinding heb ik ook niets op aan te merken. De voorcamera is helemaal niks waard! Zeer slecht! Ook gaat de accu (als je de telefoon regelmatig gebruikt) binnen 5 uur leeg. De prijs kwaliteit verhouding vind ik prima! Veel goedkope smarthphones heb je niet.

Heb jij ook een Alcatel OT-991D Wit?