A+Case CS-EL Diablo BM Review
Ga nog geen review schrijven. Mss later een review met foto's voor de geïnteresseerden.
Pluspunten
Groot Stevig Gedacht aan gebruik met waterkoeling Deels toolless Niet te zwaar Mooi Heel goede koeling (360 (!) mm & 220 mm fans) Kunnen grotere moederborden en voedingen in
Minpunten
Zeer weinig uitleg Afwerking had wat beter gekund Wordt een pak kleiner door die grote 360 mm fan in het zijpanel
Eindoordeel
Ga nog geen review schrijven. Mss later een review met foto's voor de geïnteresseerden.
Beoordeel deze review:
