OCZ Vertex 2E SATA II 2.5" SSD 180GB Review

well0549 19 juni 2013, 264 views

OCZ Vertex 2E SATA II 2.5" SSD 180GB

Pluspunten

• Snelle SSD.

Minpunten

• Ja, beetje onbetrouwbaar dus....

Heb deze gekocht om mijn Virtuele Machines op draaien.
Ik heb dat ongeveer anderhalf jaar gedaan en was eigenlijk best tevreden...

Totdat ik op een dag mijn laptop aan zette en hij niet meer gezien werd. Vanalles geprobeerd maar niets werkt meer.

Omdat ik verder moest dan maar de Virtuele machines vanaf hard disk gedraaid. Wist niet hoe snel ik naar de media markt moest om een nieuwe SSD te halen. Je wordt erg verwend met de snelheid.

Als je dit een jaar gedaan hebt is de oude draai schijf bijna onwerkbaar traag. Enfin Samsung 840 250 GB gehaald (geen pro).

Voor mijn gevoel legt die het toch echt tegen de anderhalf jaar oudere OCZ.

Kan niet anders dan concluderen dat de OCZ snel was maar helaas niet zo heel erg betrouwbaar.

Ik ben nu met OCZ in conclaaf en hebt RMA ticket aangemaakt. Kijken wat ze gaan doen. Dan zal ik ook de review updaten.

Heb jij ook een OCZ Vertex 2E SATA II 2.5" SSD 180GB?

De RMA ronden ze super af! Je krijgt zo weer een nieuwe knake SSD. Ik heb hem zelf ook. Deze heb ik maar in 2e pc gestopt als bootdisk. Ik durf er geen belangrijke data op te zetten.

Idd super snel maar bij mij ook in 1,5 jaar 2 keer defect. Zelf overgestapt naar de samsung 830 die al 8-9 maanden probleemloos werkt. ;)

[Reactie gewijzigd door guidonno op 20 juni 2013 09:18]