Specificaties Tower, 6 interne + 3 externe bays - Bekijk alle specificaties

Aerocool Vs-3 Advance Review

remmelt95 10 juni 2013, 433 views

Aerocool Vs-3 Advance

Pluspunten

• Goede doorstroming van de luch
  • Ruim
  • Hele stoere uitstraling
  • De fan die erbij zit is lekker stil

Minpunten

• Met micro atx bekabeling lastig weg te werken.

voor het eerst een nieuwe game pc gebouwd. wou niet al te veel uitgeven aan een behuizing maar wou toch een stoere uitstraling voor de pc. ik zag deze kast en vond hem er erg goed en mooi uit zien. ik gokte het er op en bestelde de hele set.

zit in een mooie doos en alles zag er goed uit. goed instructie boekjes etc.

de installatie:
alles erin zetten ging erg goed en makkelijk. zolang je het boekje er bij hebt is het goed te doen voor een beginnende bouwer. uiteindelijk zit alles erin en is de kast nog steeds erg ruim. ik heb een micro atx waardoor alles dicht op elkaar zit en waardoor de kabels niet mooi kunnen worden weg gewerkt.
de kast is verder erg ruim voor een game pc.

• asrock b75 pro 3 m
  • i5 3350p
  • corsair 8gb ram
  • sapphire hd 7850 2GB overclocked edition
  • xfx 600 watt

Heb jij ook een Aerocool Vs-3 Advance?

Foto van resultaat?