Logitech Gamepad Dual Action Review

Boom 5 juli 2008, 973 views

Logitech Gamepad Dual Action

Pluspunten

• Ligt goed in de handen
  • Voelt degelijk aan
  • Speelt perfect een spelletje GTA
  • Mooie prijs!

Minpunten

• Jammer genoeg niet draadloos, maar, hier merk ik niet veel van.

Dit is mijn eerste review op Tweakers. Ik lees veel reviews hier, maar van de Logitech Dual Action Gamepad kon ik er nog geen een vinden. En, sinds gisteren ben ik de trotse bezitter van zo'n gamepad, dus wilde ik wel graag mijn ervaring met jullie delen.

Ergonomie & Functionaliteit
De Gamepad ligt heerlijk in de hand, voor mijn handen was hij niet te groot, niet te klein. Eigenlijk voelde het voor mij aan als een luxe Playstation 2 Controller, dus ik ben er erg over te spreken. Knoppen reageren direct zo als het hoort, en in combinatie met de multiplayer versie van GTA San Andreas speelt het heerlijk. Het is dan wel jammer genoeg geen draadloze gamepad, maar ik moet zeggen dat ik daar niet veel van merk. De Gamepad heeft een lang snoer, waardoor ik gewoon vanuit mijn bureaustoel mijn spellen kan spelen.

Vormgeving
Ik vind dat de Gamepad er goed uit ziet, niet te groot, niet te klein. Het is gewoon een luxe Playstation 2 Controller zoals ik wilde.

Bouwkwaliteit
Hier kan ik nog niet veel over vertellen, omdat hij nog niet echt gevallen is. Ik moet wel zeggen dat de Gamepad erg stevig en degelijk aanvoelt, zoals ik dat eigenlijk gewend ben van producten van Logitech.

Voor slechts 30,- had ik deze Gamepad gekocht bij de computerwinkel in de buurt, dit vind ik een erg mooie prijs voor een goed product als deze. Toppie prijs, voor een toppie Gamepad.

Heb jij ook een Logitech Gamepad Dual Action?

Je hebt deze ook in wireless versie, dus dat is een keuze die je zelf kunt maken.

Ik heb deze gamepad ook en heb bewust voor de wired versie gekozen omdat ik geen zin heb in een batterijen festijn.

Verder is het inderdaad net een PS2 controller, en ik vind dat de beste controller op de markt.
Aha, de wireless versie hadden ze daar niet liggen, maar inderdaad biedt de wired versie natuurlijk het voordeel dat je geen batterijen hebt. :)

valt best wel mee. ik game elke dag een half uur tot een uur, ik moet ongeveer om de 4 maanden batterij vervangen. nu wat eerder ivm GRID daar heb ik ook de vibration feedback aan staan.

ik heb zowel wired als de wireless
Ik was net van plan om een gamepad te kopen, het zal deze worden denk ik. thx