Logitech Harmony Touch Review

svendoekoe 30 mei 2013, 3.317 views

Logitech Harmony Touch

Configuratie Score: 5

Dit is mijn eerste review. In eerste instantie was ik aan het twijfelen tussen de One+ en de Touch, het was uiteindelijk niet een heel lastige beslissing omdat de touch qua design er veel beter uitziet. Hij is erg eenvoudig om in te stellen door de software van Logitech, mijn speaker werd niet herkent dus heb ik die handmatig toegevoegd en dat ging prima. Nadat alles goed was ingesteld werkt het perfect. Soms gebeurt het wel dat mijn tv niet op de juiste zender komt te staan, wanneer je dan op het vraagteken drukt gaat de afstandsbediening het zelf oplossen en staat de tv op de juiste zender. Kortom ik ben er zeer tevreden mee en kan het zeker aanraden.

Heb jij ook een Logitech Harmony Touch?