Specificaties Tower, 8 interne + 3 externe bays - Bekijk alle specificaties

X2 X2.6011 Review

Dekar1 24 mei 2013, laatste update op 24 mei 2013, 154 views

X2 X2.6011

Pluspunten

• Ruim
  • Geweldige airflow
  • Instelbare ventilatoren (uit/low/high)
  • Stil
  • Uitneembare stoffilters

Minpunten

• Wat krappe gootjes voor kabels
  • Afsluitclips van de gootjes voelen wat goedkoop en fragiel aan

Eigenlijk wil ik geen zeer uitgebreide review schrijven, omdat Tweakers dit al heel mooi heeft gedaan. Toch wilde ik kort mijn bevindingen op een rijtje zetten, zodat jullie dit wellicht met jullie overweging om deze kast te kopen kunnen meenemen.

Met Furmark Extreme Burn-in wordt mijn MSI GTX 660 Ti niet warmer dan 70 graden, en de ventilator hoeft maar op 51% te draaien.
Tegelijkertijd: Met Prime95 wordt de i5 3570K @ 4Ghz gekoeld door een Mugen 3 rev. B max. 62 graden.
Kortom de airflow is perfect.

Daarnaast is het mogelijk om de 5 casefans helemaal uit te zetten. Dit houdt in dat ik op mijn kamer compleet geen last heb van mijn PC wanneer ik wil gaan slapen. Wat ik een geweldige mogelijkheid vindt. Ook is het mogelijk om de top, rear en front casefans afzonderlijk in te stellen.

Mijn enigste minpunt is dat qua cablemanagement de gootjes een beetje krap zijn, en de gaten mochten misschien iets groter. Dit gezegd te hebben is het wel mogelijk om alle kabels goed weg te werken met een beetje gefrunnik. Ook zijn deze gootjes voor de kabels af te sluiten met plastic clips. Deze zijn helaas erg slap en wanneer je een bundel kabels hebt die wat dikker is, schiet deze nog wel eens open.

Heb jij ook een X2 X2.6011?

Reviews door de redactie