Specificaties 32" Full HD LCD TV met 1 tuner - Bekijk alle specificaties

Philips 32PFL5007H Review

karel1 12 mei 2013, 338 views

Philips 32PFL5007H

Pluspunten

• mooi beeld (wel met relatief kleine kijkhoek (vergeleken met andere modellen in de winkel))
  • behulpzame service mensen, die terugbellen als ze dat beloven
  • mooie prijs ( 400 bij Redcoon, voor de m-uitvoering)

Minpunten

• brakke software, tv die spontaan uit en aanschakelt, zie boven.
  • beetje onhandige afstandbediening
  • geen fatsoenlijke standby (alleen scherm uitschakelen op lastige manier)

Sinds december 2012 kijk ik naar deze tv, mijn eerste platte tv. Mijn bedoeling is niet om een komplete review te schrijven, maar alleen een aantal ervaringen. (Ik hoef geen punten van de vrijwillige review jury, en, nee, ik plaats geen foto's.)

Kort gezegd: Ik kan hem niet aanbevelen. En dat komt door de slechte software. Regelmatig dwz een paar keer per week, gaat de tv spontaan uit en weer aan. En een andere keer herkent ie de aangesloten mediaspeler niet meer, op geen enkele hdmi aansluiting. Na wat aan/uit/aan zetten van opties in het menu, opeens weer wel. En regelmatig vallen de favorites uit. En keer werkten 'naar volgende favorite' 'naar vorige favorite' niet meer. Toen moesten de fabrieksinstellingen en terug naar de oorspronkelijke software opnieuw worden ge-installeerd.
Ik heb drie software-updates uitgevoerd zonder enige verbetering als gevolg.

Ik weet niet hoe het met andere modellen en merken tv's is, maar ik vind dit slecht.

Heb jij ook een Philips 32PFL5007H?