Microsoft Basic Keyboard Review

Eim 8 juni 2008, laatste update op 8 juni 2008, 858 views

Microsoft Basic Keyboard

Pluspunten

• Plug and Play
  • Geen toeters en bellen
  • Ergonomie

Minpunten

• Dik/lomp draad
  • Op school zijn sommige klapdingkies achterin "afgebroken"

Op school hebben we dezelfde toetsenborden, ik vind ze enorm lekker typen, en daarom ook maar eentje voor thuis gekocht.

Ergonomie
Toppie; keyboard heeft goede grip en voelt goed aan. Aanslag is zeer prettig, mooi gebalanceerd. Er zit een numpad/numeriek gedeelte op het toetsenbord, verder is het toetsenbord goed ingedeeld. Bij het typen is er een soort van rommelend geluid te horen.

Functionaliteit
Voldoende, het is een toetsenbord zonder extra toeters en bellen. Wel jammer dat er een vrij dik draad aan zit, vrij lomp voor op bureau.

Precisie
Toetsenbord luisterd goed, geeft geen rare dingen als dubbele aanslag of "geen gehoor".

Vormgeving
Deels uw eigen mening, ik vind hem voldoende. Zoals eerder gezegd is het een simpel toetsenbord. Kleur mat-zwart, de randen van het toetsenbord zijn mooi rond, evenals de onderste toetsen (spatiebalk enz.).

Bouwkwaliteit
Niets op aan te merken, toetsen zitten goed vast. Er is (gelukkig) nog geen koffie ofzo overheen gegaan, (anders kon ik dat mooi menemen in deze review). Overigens kraken de zijkanten links en rechts als je erop drukt.

Drivers/Ondersteuning
Geen ervaring mee, toetsenbord is plug & play :).

Zelf voor 10,- gekocht bij opruiming van plaatselijke computerboer. In de pricewatch staat ie voor 9,95 zonder verzendkosten. Zelf vind ik de prijs wel redelijk, maar wel dubbel zoveel als het toetsenbord dat ik hiervoor had :P.
(srry voor brakke foto)

• PS/2 to usb converter
  • Windows XP

Heb jij ook een Microsoft Basic Keyboard?

dat toetsenbord heb ik ook, als extra voor m'n laptop als ie op een extern scherm is aangesloten. Voor de rest klopt je review met wat ik meemaak _/-\o_
Haha....
Geweldige review!
What can you do if you have to much time... ;)