Microsoft Office 2013 Professional NL Review

Nicj56 1 mei 2013, 1.425 views

Microsoft Office 2013 Professional NL

Pluspunten

• De UI(User Interface)

Minpunten

• geen gevonden

Stabiliteit Score: 5
Gebruiksvriendelijkheid Score: 5
Sinds dat ik windows 8 heb ik dus ook office 2013 Professional NL(omdat ik zelf dat een mooie combinatie vind).

Daarnaast lijkt het een beetje op office 2010, maar dat is het niet onder de motorkap het is veel meer skyrdive minded. Verder kan je goed gebruik maken van het lint en etc. Daarnaast werkt het veel beter met een IMAP account dan dat eerder office pakketten(outlook dus), hij maakt netjes een bestand om de mail in te cachen.

Daarnaast werkt het ook beter met exchange d.m.v. o.a. de uitgreide cache mogelijkheid

Verder mogen ze wat mij betreft zo door gaan!!

Heb jij ook een Microsoft Office 2013 Professional NL?

Nou ik werd helemaal dol van het ontbreken van kleur en het vele wit. Maarja zal wel persoonlijk zijn? Ik heb het in ieder geval razendsnel eraf gegooid en weer terug gegaan naar 2010.
Ik denk zelf dat dat smaak verschillend is.
Ik denk dat kantoorsoftware aan functionele vragen moet voldoen, en smaak-onafhankelijk moet zijn, wat Office 2013 duidelijk niet is.
Outlook 2013 vind ik helemaal super!