Apple iPhone 4S 16GB Zwart Review

Nicj56 30 april 2013, 943 views

Apple iPhone 4S 16GB Zwart

Pluspunten

• Retina
  • Geluidskwaliteit

Minpunten

• 3,5 inch scherm

Sinds vorig jaar oktober mijn 4S(iets te laat ik weet het :P)

Nou ik heb mijn iPhone al een aantal maanden, toen ik hem voor het eerst vast had was het eigenlijk gelijk van ja instellen en apps downloaden en testen(had hiervoor een iPod 2nd Generatie)

Dus die retina was een hele upgrade, plus die A5 processor, verder ben ik nog steeds tevreden over het apparaat. Verder vind ik mijn iPhone wel toe aan vervangen dus plaats maken voor een iPhone 5 of het recentste model wat er dan is.

Verder een must have als je geen iPhone hebt. Minpunten heb ik nog niet gevonden.

Heb jij ook een Apple iPhone 4S 16GB Zwart?

Meer advertenties