Logitech Harmony Touch Review

chundo 30 april 2013, 2.869 views

Logitech Harmony Touch

Pluspunten

• bediend alle apparaten
  • goed instelbaar
  • brede "straal"

Minpunten

• favorieten moest je per activiteit kunnen instellen
  • soms omslachtig of niet mogelijk iets in een activiteit te wijzigen
  • slecht aangegeven als de batterij bijna op is (geen melding bijna leeg of rood tekentje ofzo)
  • geen HDMI-ARC ondersteuning

Configuratie Score: 4
Dit is mijn eerste review en ik ga het ook kort houden.

Er is al veel over geschreven en het meeste klopt ook wel. Ik heb getwijfeld tussen een one+ en de touch, het is de touch geworden omdat bij de bestelling van de one+ iets is misgelopen.

Gebruik

De touch is fijn in gebruik, ze ligt goed in de hand, sommige (bovenste play, stop, ed) knoppen zijn iets moeilijker te bedienen maar ik vind het niet storend. De touch screen waar ik het meeste schrik voor had werkt ook goed, soms springt het aan dat het niet de bedoeling of raak je per ongeluk een knop wat niet bedoeld is maar al bij al mag ik er niet over klagen.

Activiteiten en werking

De activiteiten zijn zoals bij andere harmony's en het werkt zeer goed. Ik had misschien liever de software iets tweakebilere gezien (ik kan geen vertraging in een activiteit zetten waar ik die wil en zo zijn er nog enkele dingen) Voor alles is wel een oplossing maar dan beïnvloed het meestal ook andere activiteiten. Een groot "nadeel" is dat de favorieten niet per activiteit instelbaar is en dat vind ik eigenlijk een tekortkoming. Als ik TV kijk vind ik het fijn dat er zenders staan, maar als ik radio luister of film kijk wil ik andere favorieten en dat is niet mogelijk. Persoonlijk vind ik dat de extra waarde van de touch niet benut wordt, het is ook onlogisch dat als ik DVD kijk en ik op favorieten druk ik een zenderlijst krijg.
Het richten op apparaten enzo gaat wel goed, het is een brede straal om het zo te zeggen en de "?" -knop werkt ook zeer goed als er een apparaat niet is aangegaan ofzo.
Nog een minpuntje is dat de AB geen rekening houd met HDMI-ARC, als ik van tv-kijken naar radio luisteren ga zet hij de reciver mee uit (is makkelijk op te lossen door ARC uit te zetten maar toch)

Al bij al ben ik zeer tevreden en hoop ik dat ze op zijn minst aan die favorieten werken bij logitech. Het is een goede remote en heel de familie kan er mee om

Heb jij ook een Logitech Harmony Touch?

Vraag & Aanbod

Rapporteer misbruik van moderaties in Frontpagemoderatie.