Specificaties Bedrade muis met USB aansluiting en 1.000dpi sensor - Bekijk alle specificaties

Logitech Corded Mouse M500 Review

TheMSDOSNerd 23 april 2013, 2.167 views

Logitech Corded Mouse M500

Pluspunten

• Goedkoop: een van de goedkoopste lasermuizen.
  • Er zijn uitgebreidde drivers te downloaden op de site van logitech.

Minpunten

• De drivers zijn niet beschikbaar voor Linux.

Deze muis heb ik gekocht omdat het de een van de goedkoopste lasermuizen is.

De muis houdt goed vast, maar ik heb niet het gevoel dat hij zich goed om mijn hand vormt.
De knoppen van de muis zitten niet in de weg waardoor je ze niet per ongeluk zult indrukken. Het scrollwieltje scrolled erg licht, wat ik wel prettig vind. Wel is het scrollwieltje 5 knoppen tegelijk, waardoor het indrukken van de middenmuisknop met je middelvinger redelijk lastig is.

Persoonlijk vind ik de muis wat aan de zware kant, maar dat komt ook omdat ik van lichte muizen houd. Mijn broer vindt de M500 "Lekker zwaar".

De precisie is een stuk beter dan de infraroodmuizen waar ik eerder mee werkte, maar ik heb geen andere lasermuizen als vergelijkingsmateriaal.

Heb jij ook een Logitech Corded Mouse M500?