Whirlpool ADG7643 Review
Na anderhalf jaar ging het apparaat lekken aan de achterkant. Doordat het is ingebouwd kwam ik hier achter doordat de vloer omhoog kwam zetten... Op zich had ik nooit problemen met het apparaat, maar de lekkage heeft me een beetje negatief gemaakt tov Whirlpool. Er zit 2 jaar garantie op, maar als ik niet kan aantonen dat ik het apparaat korter heb dan 2 jaar gaat de teller lopen. 2 reparaties staat ongeveer gelijk aan een nieuw apparaat. Ik ben er vrij zeker van dat dat geen whirlpool gaat worden...
Pluspunten
Wast goed af
Minpunten
Vrij veel geluid, en de reparatie is erg duur wanneer je problemen hebt buiten de garantie. 107 euro voorrijkosten, en dan komt het uurloon en kosten voor onderdelen er nog bij.
Eindoordeel
Na anderhalf jaar ging het apparaat lekken aan de achterkant. Doordat het is ingebouwd kwam ik hier achter doordat de vloer omhoog kwam zetten... Op zich had ik nooit problemen met het apparaat, maar de lekkage heeft me een beetje negatief gemaakt tov Whirlpool. Er zit 2 jaar garantie op, maar als ik niet kan aantonen dat ik het apparaat korter heb dan 2 jaar gaat de teller lopen. 2 reparaties staat ongeveer gelijk aan een nieuw apparaat. Ik ben er vrij zeker van dat dat geen whirlpool gaat worden...
Beoordeel deze review:
