ICIDU Micro SDHC Kaart Review

Danny1275Newbie 12 april 2013, 299 views

ICIDU Micro SDHC Kaart

Pluspunten

• voldoende geheugen
  • ideaal voor smartphone

Minpunten

• schrijfsnelheid niet al te snel

Je hebt veel geheugen 16gb voor een kleine prijs. Het sd kaartje is ideaal om het in een smartphone of iets dergelijks te gebruiken er kan veel op het kaartje, zo zit ik in ieder geval niet met te weinig geugen voor muziek, video's, foto's en apps e.d. Ik gebruik het sd kaartje in mijn smartphone en ik ben er zeer tevreden over. Het schrijven naar het sd kaartje gaat niet al te snel maar dat is voor mij niet erg ik vind het snel genoeg voor de prijs. Het sd kaartje heeft een goede prijs kwaliteit verhouding en bevalt mij prima!

Heb jij ook een ICIDU Micro SDHC Kaart?

Welke snelheden haal je dan met het kaartje? En waarmee test je dat?
De schrijfsnelheid is 4 MB/s